1. KATEGRORIE
  2. PROGRAM GALI
  3. KAPITUŁA
  4. REJESTRACJA
  5. LIDERZY IT 2015
  6. RELACJA
  7. EDYCJA
  8. KONTAKT
  9. LOKALIZACJA

Kapituła

Poniżej przedstawiamy sylwetki Przedstawicieli Kapituły Konkursowej:

 

Andrzej Kuzawiński
Naczelnik Wydziału Centralnego Systemu Teleinformatycznego – Ministerstwo Rozwoju

Po przeniesieniu systemu do Ministerstwa Rozwoju Regionalnego, od 2009 odpowiada za budowę i rozwój systemów służących do rozliczania, monitorowania i obsługi projektów współfinansowanych przez UE. Obecnie w Ministerstwie Rozwoju wdraża i optymalizuje Centralny System Teleinformatyczny, dedykowany do obsługi perspektywy finansowej 2014-20, zawierający komponenty Business Intelligence i oferujący usługi web-services.

 

Artur Żebrowski
Dyrektor Biura Usług Informatycznych – PKO Bank Polski

Menedżer IT z szerokim wachlarzem specjalizacji, zdobytym podczas realizacji projektów audytorskich i doradczych dla dużych firm przez ostatnich kilkanaście lat. Obecnie, w największym banku w regionie, odpowiada za jakość usług i systemów informatycznych (m.in. SLA, BCP), procesy IT, ryzyko operacyjne, zgodność regulacyjną, obszar kontroli wewnętrznej oraz koordynację audytów wewnętrznych i zewnętrznych.

 

Robert Rosłonek
Dyrektor ds IT i Telekomunikacji – Natura Sp. z o. o.

Absolwent Uniwersytetu Warszawskiego, Oxford Brookes University i Wyższej Szkoły Informatyki Stosowanej i Zarządzania. Posiada ponad 15 lat doświadczenia w zarządzaniu zespołami IT w branży retail. Od 2009 roku jest odpowiedzialny za zarządzanie działem informatyki w sieci Drogerii Natura.

 

Maciej Jeruzal
Naczelnik Wydziału Automatyzacji Procesów – Bank Gospodarstwa Krajowego

Od 15 lat w bankowości. Karierę rozpoczynał w 2000 roku w pierwszym internetowym Banku w Polsce – mBank od pracy w obszarze back office. Następnie pracował w Banku Przemysłowym, w którym odpowiedzialny był za rozwój produktów dla osób fizycznych. W latach 2005 – 2010 odpowiedzialny za produkty i procesy w mBanku, w którym stworzył m.in. produkt RUK – Ramową Umowę Kredytową, umożliwiającą zawieranie umowy o kredyt w sposób elektroniczny. We wdrożeniu oprócz samego produktu wykorzystywana była platforma workflow do procesowania wniosków. W latach 2010 – 2012 na stanowisku kierowniczym w Banku Pocztowym (Naczelnik Wydziału Automatyzacji i Optymalizacji procesów) odpowiedzialny za wdrożenie systemu workflow do obsługi klientów detalicznych i mikrofirm.
Od 4 lat w Banku Gospodarstwa Krajowego, obecnie na stanowisku Naczelnika Wydziału Automatyzacji Procesów. Odpowiedzialny za wdrożenie systemu workflow, jego rozwój oraz optymalizację i automatyzację procesów. Wdrożony system oprócz obsługi pracowników Banku obsługuje również klientów zewnętrznych z wykorzystaniem portalu komunikacyjnego BGK Zlecenia.

 

Dorota Poniatowska–Mańczak
Dyrektor Pionu IT – Credit Agricole Bank Polska S.A.

Chief Information Officer. Dorota jest absolwentką informatyki Politechniki Wrocławskiej oraz wielu specjalistycznych szkoleń. Ma bogate doświadczenie w IT. Od 1991 r. związana była z BZ WBK SA, gdzie przez 9 lat na stanowisku Chief Information Officer odpowiadała za cały obszar IT w banku. Podczas połączenia Banku Zachodniego SA i WBK SA była członkiem zarządu odpowiedzialnym za IT. Prowadziła projekt wdrożenia scentralizowanego systemu informatycznego w tym banku, za który został on uhonorowany tytułem Lidera Informatyki w kategorii Finanse i Bankowość, a ona sama otrzymała tytuł CIO Roku.
Dyrektorem Pionu IT w LUKAS Banku, obecnie CreditAgricole Bank Polska S.A., Dorota została 1 czerwca 2010 r.

 

Elżbieta Kowalczyk
Head of Operations and IT team – BGŻ BNP Paribas

Posiada ponad 9 lat doświadczenie w obszarze finansów oraz praktyczną wiedzę w zakresie zarządzania dużymi zespołami pracowników, zarządzania produktem, zarządzania procesami IT, poprawą jakości w procesach operacyjnych banku i zarządzaniu zmianą. Absolwentka Executive MBA Francuskiego Instytutu Zarządzania.

 

Artur Łaski
Dyrektor Działu Informatycznego – Tarczyński S.A.

Dyrektor Działu Informatycznego. W branży informatycznej od 12 lat. Absolwent Wyższej Uczelni o profilu informatycznym. Posiada ogromną wiedzę specjalistyczną z zakresu administrowania serwerami i bazami danych. Jako Menadżer IT z 8 letnim doświadczeniem. Zarządzał zespołami w takich firmach jak Huhtamaki, Navo, a aktualnie od 3lat na Stanowisku Dyrektora działu IT w firmie Tarczyński S.A. Poprowadził wiele projektów wdrożeń systemów takich jak ERP, MRP, MES, WMS, SFA., a także projekty związane z infrastrukturą teleinformatyczną. Wielokrotny prelegent na konferencjach z tematyki sprzętu, systemów bazodanowych, systemów mobilnych, systemów zintegrowanych i bezpieczeństwa. Obecnie w trakcie studiów MBA for IT Managers Woodbury School of Business at Utah Valley University. W trakcie przewodu doktorskiego z dziedziny informatyki.

 

Janusz Hadryś
Dyrektor IT – OBI

Absolwent Univeristy of Technology, Sydney, Australia. Po powrocie do Polski w 1993r. rozpoczął pracę w Makro Cash and Carry jako dyrektor IT i był odpowiedzialny za stworzenie Działu Informatyki od podstaw. Następnie pracował w Grupie Metro w Niemczech i w Polsce. Przez 10 lat był Dyrektorem Zarządzającym, Członkiem Zarządu w MGI. W 2013 odszedł z Grupy Metro i założył firmę OziComp sp. z o.o., która między innymi realizowała projekt budowania lokalnego centrum przetwarzania danych w Praktiker Polska. Od stycznia 2015 Dyrektor IT w OBI.

 

Robert Pławiak
Dyrektor Biura Strategii i Zarządzania IT – Grupa PZU

Od początku 2012 roku Dyrektor Biura Strategii i Zarządzania IT w Grupie PZU. Absolwent Wojskowej Akademii Technicznej w Warszawie na kierunku systemy komputerowe oraz studiów MBA w Szkole Głównej Handlowej. W latach 1997- 1999 odpowiedzialny za systemy zobrazowania sytuacji powietrznej kraju. Od 1999 roku doświadczenie zawodowe zbierał piastując stanowiska kierownicze w sektorze finansowym m.in. w Bank Handlowy w Warszawie (1999- 2001), Inteligo Financial Services (2001-2005), EFG Eurobank Ergasias SA Oddział w Polsce, (2005-2008), FM Bank (2008-2009), Raiffeisen Bank Polska SA (2009-2012). Zarządzając departamentami IT i prowadząc projekty informatyczne w instytucjach finansowo- bankowych zdobył bogate doświadczenie w zakresie budowania efektywnych zespołów IT, budowania strategii IT, zarządzania procesowego, wdrażania ładu korporacyjnego IT Governance oraz bezpieczeństwa informacji oraz bezpieczeństwa teleinformatycznego. Posiada bogate doświadczenie i wiedzę z zakresu AQAP, ISMS, QMS oraz uprawnienia i certyfikaty audytora wiodącego ISMS/BCP (ISO27001,ISO22301), audytora wiodącego EOQ (ISO9001), IT Security Manager. Członek organizacji ISACA (Silver Member) i ISSA (Senior Member). Autor wielu publikacji na temat bezpieczeństwa informacji, zarządzania systemowego (LEAN, AGILE, KANBAN) a także członek wielu Rad Programowych m.in. 600 Executives IT, European Cybersecurity, SEMAFOR).

 

Szymon Midera
Prezes Zarządu – Bank Pocztowy S.A.

Odpowiada za obszar zarządzania strategicznego.
Powołany na Prezesa Zarządu w marcu 2015 r.
Od stycznia 2015 r. p.o. Prezesa Zarządu Banku Pocztowego. Wcześniej, od lipca 2008 r., Wiceprezes Zarządu odpowiadający za obszar biznesu i sprzedaży, marketing oraz skarb. Przez 7 lat związany z BRE Bankiem, m.in. jako Dyrektor Biura Marketingu i Rozwoju Biznesu mBanku (2007-2008) oraz Wicedyrektor Departamentu Marketingu i Relacji Inwestorskich BRE Banku (2005-2007).
Absolwent międzynarodowych stosunków gospodarczych i politycznych oraz etnologii Uniwersytetu Łódzkiego. Ukończył również Executive MBA Program w PAM Center na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego organizowanego przy współpracy z TowsonUniversity oraz Robert H. Smith School of Business, jak również Advanced Management Programme, INSEAD, we francuskim Fontainebleau.
Od 2011 szef zespołu Doradców Społecznych Pani Prezydent Hanny Zdanowskiej.

 

Kamil Brzeziński
Dyrektor technologii online – Edipresse Polska

Dyrektor technologii online w wydawnictwie Edipresse Polska, gdzie odpowiada za strategię i rozwój technologii. Pracował w takich firmach jak T-Mobile, Motorola, Alcatel-Lucent. Przez ostatnie 10 lat dla GG Network, Grupy Allegro czy Agora S.A., gdzie odpowiadał za rozwój aplikacji mobilnych. Przez ponad dekadę prowadził też własną firmę (szkolenia, kampanie marketingowe i tworzenie aplikacji mobilnych). Zwolennik chmury i zwinnych metodyk prowadzenia projektów. Prywatnie pilot samolotów, bloger i vloger.

 

Adam Jadczak
Redaktor Naczelny – Itwiz

O IT w biznesie pisze od 23 lat. Specjalizuje się w zagadnieniach związanych z rynkiem IT oraz informatyką w zastosowaniach biznesowych. Od września 2013 roku redaktor naczelny serwisu ITwiz.pl, od kwietnia 2014 roku redaktor naczelny magazynu ITwiz. Pomysłodawca raportu ITwiz Best 100 „Dwa oblicza IT”, wydanego w czerwcu 2015 roku. Od stycznia 2016 r. także redaktor naczelny ITfocus.
Wcześniej m.in. dziennikarz technologiczny w „Gazeta i Komputer”, dodatku do Gazety Wyborczej. Na przełomie 17 lat w magazynie Computerworld pracował jako: dziennikarz, redaktor działu Wiadomości, zastępca redaktora naczelnego, redaktor naczelny serwisów IDG Business Media, redaktor prowadzący wydania specjalne, w tym: Computerworld TOP200 (wersja polska i angielska), Polski Rynek Usług IT, MSP Standard. W ramach projektu Rynek Pracy Dla Specjalistów IT przygotował raporty Kariera w IT i Gdzie na studia IT. Prowadził też raporty Internet Standard (m.in. Internet 2K12, eCommerce 2012, adStandard 2012, Social Media 2012). Redaktor roku 2009 w IDG Poland za projekt Computerworld „20-lat polskiej branży IT”.

 

Mariusz Michniewicz
Dyrektor Pionu Systemy Informacyjne – Kaufland Polska Markety Sp. z o.o. Sp. k.

Dyrektor Pionu Systemy Informacyjne. Jest absolwentem Wyższej Szkoły Zarządzania i Oxford Brookes University. Ukończył wiele specjalistycznych szkoleń w kraju i zagranicą m.in. o tematyce IT, Project Management, ITIL, Business Management i inne. Ma bogate doświadczenie międzynarodowe, w IT od ponad 18 lat. Prowadził liczne projekty IT, do najważniejszych zaliczają się: wdrożenie systemu ERP- SAP, Data Warehouse, uruchomienie Centrum Logistycznego.

 

Sebastian Jamróz
Dyrektor IT Polska oraz Centralna i Wschodnia Europa – Teva Pharmaceuticals

Przywódca i lider zespołu, manager z doświadczeniem w strategicznym i operacyjnym zarządzaniu europejskimi działami IT. Swoje aktywności zawodowe koncentruje wokół innowacyjnych technologii i ich praktycznego zastosowania w budowaniu przewag konkurencyjnych organizacji, z którymi współpracuje. Dzięki doświadczeniom związanymi z wdrożeniami wielu systemów klasy ERP jak i prowadzeniem własnej firmy, miał okazję zgłębić i zrozumieć w praktyce procesy zarządzania nowoczesną organizacją. Zdobywając kluczowe umiejętności i kwalifikacje w takich firmach jak Orange, Netia, Avon, Janssen-Cilag czy Teva, stał się cenionym partnerem biznesowym, dającym aktywne wsparcie przy wypracowywaniu zysku operacyjnego, skutecznie wspierając biznes, łącząc w sobie kompetencje informatyczne jak i menedżerskie. Osobista otwartość, a także nietuzinkowe i innowacyjne rozwiązania oraz strategiczne myślenie pozwalają mu na co dzień z sukcesem skupiać się na działaniach optymalizujących efektywność procesów i działań w organizacji. Odpowiedzialny i konsekwentny w realizacji zadań, ukierunkowany na tworzenie synergii pomiędzy biznesem a IT.

 

Michał Nawrocki
Członek Zarządu, Dyrektor E-Commerce – Terg S.A prowadzącej sklepy internetowe Mediaexpert.pl

Swoje doświadczenie zawodowe zdobywał pracując na wysokich stanowiskach menadżerskich w międzynarodowych organizacjach. Odpowiadał za marketing, sprzedaż działy badań i rozwoju oraz współtworzył strategie. Zasiadał w Zarządach i Radach Nadzorczych takich spółek jak Sanitec Koło, ODS – Organizacja Dystrybucji Sanitarnej, Amica Wronki, Avans, Avans International. Był założycielem i udziałowcem spółki Avans Ecommerce tworząc między innymi takie sklepy jak avans.pl czy magicznaplaneta.pl.
Swoją przygodę z Ecommerce rozpoczął ponad 15 lat temu zostając Koordynatorem Projektów Ecommerce w międzynarodowej Grupie Sanitec. Następne z sukcesem wdrażał i wykorzystywał nowe technologie w działach sprzedaży i marketingu. Jest pasjonatem nowych technologii i ich wykorzystania w budowaniu przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw. Skutecznie przekłada rozwiązania IT na sukcesy biznesowe.

 

Monika Płocke
Dyrektor Zarządzający Nordea IT – Nordea AB Sweden Oddział Polska,
Dyrektor obszaru Core Banking Solutions – Nordea AB Sweden
Prezes Zarządu – Nordea IT polska sp. z o.o.

Absolwentka Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki, kierunek Informatyka, Politechniki Gdańskiej, studiów MBA oraz licznych programów na Harvard Business School i London Business School.
W 1993 rozpoczęła pracę w AT&T Bell Labs (dziś Lucent Technologies) jako projektant systemów informatycznych, od 1995 w firmie PROKOM jako koordynator projektów. Pracę w Nordea Bank Polska SA rozpoczęła w czerwcu 2000 roku na stanowisku Dyrektor Bankowości Elektronicznej od wdrożenia Systemu Bankowości Elektronicznej SOLO, nagrodzonego tytułem „System Informatyczny Roku 2001”. Od 2002 odpowiada za całe IT w Polsce, a od 2005 roku za IT w Polsce i Krajach Nadbałtyckich. Od 1.01.2014 prezes Zarządu Nordea IT Polska sp. z o.o., nowej spółki powołanej między innymi do obsługi spółek Nordea AB i kontraktu zawartego z PKO BP na obsługę Nordea Bank Polska SA.
Od 1.10.2015 odpowiedzialna za obszar Core Banking Solutions w Nordea AB Szwecja i Nordea IT w Polsce
Mąż Tomasz prowadzi własną firmę projektową, jest mamą Magdy, Kasi i Zuzanny.

 

Adam Kleniewski
Zastępca Dyrektora IT w Departamencie Teleinformatyki – PSE SA

Urodziłem się 24.12.1958 w Warszawie. W 1978 ukończyłem Technikum Elektroniczno-Mechaniczne im. M. Kasprzaka w Warszawie. W latach 1980-1986 studiowałem na Politechnice Warszawskiej na Wydziale Elektroniki, kierunek automatyka. W 1986 uzyskałem dyplom mgr. Inżyniera automatyka. W 1986 podjąłem prace w Polskiej Dyspozycji Mocy i od tamtego czasu jestem mocno związany zawodowo z informatyką w energetyce. W latach 2001 do 2011 zostałem zatrudniony w spółce PSE Info należącej do GK PSE SA na stanowisku Dyrektora IT ds. eksploatacji. Po inkorporacji PSE Info do struktur PSE SA od roku 2011 pełnie obowiązki z-ca Dyrektora IT w Departamencie Teleinformatyki.

 

Wojciech Tomaszewski
Dyrektor ds. marketingu i e-commerce – WearCo /ANSWEAR.com

Odpowiada za strategię online, rozwój biznesu, sklepy internetowe, customer service oraz marketing. Menedżer z kilkunastoletnim doświadczeniem w takich obszarach jak e-commerce, marketing, zakupy oraz product i category management. Wcześniej m.in. w Geant Polska (Casino Groupe) oraz Valeo Group, a także w Grupie Onet, gdzie przez 8 lat odpowiadał za tworzenie, wdrażanie i zarządzanie wieloma produktami i serwisami e-commerce oraz wideo. Wykładowca Wyższej Szkoły Europejskiej im. Tischnera w Krakowie. Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie i Syddansk Universitet w Odense.

 

Bartłomiej Kołodziejczyk
Dyrektor IT – Grupa Neuca

Karierę zawodową rozpoczynał w firmie doradczej Accenture, gdzie przez 10 lat realizował projekty z zakresu strategii, zarządzania oraz wdrożeń systemów IT dla największych firm w Polsce i za granicą. Przez kolejne lata związany z branżą ubezpieczeń na życie, pełniąc rolę dyrektora IT w firmach Nordea TUnŻ i PTE, AXA Polska oraz Prudential Polska. Aktualnie odpowiada za całość usług IT realizowanych przez spółki Grupy Kapitałowej Neuca oferującej szeroki wachlarz usług i produktów na rynku ochrony zdrowia w Polsce. Absolwent Wydziału Elektroniki i Technik Informacyjnych Politechniki Warszawskiej oraz studiów MBA na tej samej uczelni.

 

Dariusz Jankowski
Członek Zarządu, COO – Generali

Dariusz Jankowski, dotychczas pełnił funkcję Dyrektora Departamentu IT Grupy Generali Polska.
Wcześniej doświadczenie zawodowe zdobywał w PZU SA i w Liberty Direct w projektach wdrożeń i rozwoju systemów informatycznych. Bezpośrednio przed rozpoczęciem pracy w Generali pełnił funkcję Dyrektora IT w firmie Proama. Wcześniej obejmował stanowisko Zastępcy Dyrektora IT w Liberty Direct.
Jest absolwentem Wydziału MIMUW Uniwersytetu Warszawskiego, na kierunku informatyki. W 2002 roku ukończył studia podyplomowe z zarządzania projektami w instytucji finansowej na Politechnice Warszawskiej.
Interesuje się metodykami rozwoju oprogramowania, trendami technologii IT, fotografią oraz podróżami.

 

Tomasz Prusinowski
CIO Graal S.A., Prezes Zarządu – HAT.PL Sp. z o.o.

Doświadczony Manager IT z 16 letnim stażem. Odpowiedzialny za wszystkie aspekty funkcjonowania IT w Grupie Kapitałowej GRAAL S.A. Doświadczenie zdobywał pracując w sektorze prywatnym oraz dla instytucji państwowych. Twórca kilku rozwiązań autorskich m. in. dla Akademii Medycznej. Począwszy od 2000 roku właściciel firmy EXE świadczącej usługi outsourcingowe dla firm. Prowadził wiele projektów wdrożeniowych w zakresie systemów ERP, BI, bezpieczeństwa, infrastruktury technicznej, od 2014 roku Prezes Zarządu HAT.PL Sp. z o.o., obecnie odpowiedzialny za koncepcję i uruchomienie Data Center dla Grupy Kapitałowej GRAAL S.A.

 

Bartosz Ratajewski
Dyrektor ds. Rozwoju E-commerce – Mediaexpert.pl Electro.pl Avans.pl

Absolwent WIT, praktyk IT i E-commerce. Manager największych projektów e-commerce w Polsce, które realizuje skutecznie od 2000 roku. W portfolio Empik.com, Smyk.com, Leroymerlin.pl, Mediaexpert.pl oraz projekty m.in. dla Totalizatora Sportowego, towarzystw ubezpieczeniowych i sektora finansowego. Zwolennik zwinnych i adaptacyjnych metod realizacji projektów, gdzie skuteczność i elastyczne podejście, to klucz do osiągnięcia celów biznesowych w środowisku, w którym dzisiejsze częste rewolucje mogą zmienić zasady gry każdego dnia.

 

Krzysztof Pankowski
Dyrektor Pionu Informatyki – Gaz-System S.A.

Zawodowo zajmuje się informatyką od 1991 roku. Najpierw jako programista i projektant systemów wspomagających zarządzanie przedsiębiorstwami. Następnie przez kilka lat kierował własną firmą zajmująca się różnymi rozwiązaniami IT dla sektora małych i średnich przedsiębiorstw. W okresie od 1995 do 1999 stworzył i kierował oddziałem firmy Computer System for Business International S.A., wiodącego dostawcy rozwiązań dla dużych przedsiębiorstw, banków i sektora publicznego w Polsce. W kolejnych latach kierował wieloma projektami wdrożeń systemów klasy ERP, BI, SCM, CRM, CMS, ESB dla wielu znanych przedsiębiorstw w Polsce (KGHM, PSE, POLKOMTEL, ENEA, Schenker, PGNiG, PKP, Nowa Era, i inne). Prowadził projekty analityczne w zakresie optymalizacji procesów i zarządzania projektami dla takich firm jak Telekomunikacja Polska, PKN ORLEN, PKP PLK, PSE. Kierował projektami restrukturyzacji zarządzania. Tworzył koncepcje zarządzania projektami i portfelami projektów organizacyjnych oraz zarządzał portfelami projektów strategicznych. Od stycznia 2016 kieruje pionem informatyki w firmie Gaz-System S.A.

 

Michał Kozieł
Dyrektor ICT – Gaspol S.A.

Wykształcenie zdobywał w Prywatnej Wyższej Szkole Biznesu i Administracji oraz Canadian International Management Institute. Uczestnik wielu kursów z obszaru Project Management, ITIL, Negocjacji zakupowych, realizowanych w Polsce i Holandii.Praktyk, od blisko 20 lat doskonalący i optymalizujący procesy biznesowe, stymulujący innowacje z wykorzystaniem technologii ICT. Odpowiedzialny za prowadzanie wielu projektów od koncepcji po wdrożenie: systemy ERP, BPR, E-commerce, CRM oraz Cyfryzacja Przedsiębiorstwa. Pełni funkcje doradcze w międzynarodowych zespołach: ujednolicenia procesów biznesowych, optymalizacji zakupów, wyborów systemów ERP i wiele innych działających w ramach holdingu SHV, do którego należy GASPOL. Zarządzający współzależnościami i różnymi oczekiwaniami w ramach organizacji w sposób pozwalający na realizację projektu zgodnie z harmonogramami w ramach budżetu.
Zwolennik nieszablonowych rozwiązań, pozwalających na budowę przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa.

 

Michał Kurasiński
Szef Działu ds. Rozwoju Systemów – IT Grupy Polpharma

Menedżer IT z wieloletnim doświadczeniem zdobytym w projektach informatycznych realizowanych przez ostatnich kilkanaście lat. Absolwent Informatyki na Politechnice Częstochowskiej i MBA dla IT w Akademii Leona Koźmińskiego. W branży informatycznej od 16 lat, ostatnie 6 lat związany z Polpharmą gdzie odpowiada za rozwój systemów informatycznych (Workflow Management, Systemy Back Office, BI, HCM), zarządzanie procesami IT. Zainteresowania zawodowe: Machine Learning, Internet of Things, Big Data.

 

Witold Sencio
Dyrektor Zarządzający Pionu Procesów i Operacji – Bank Pocztowy S.A.

Z wykształcenia bankowiec. Swoją profesjonalną przygodę z bankowością rozpoczął w 1996 roku w łódzkim Banku Przemysłowym S.A. aby po kilku latach dołączyć w 2003 roku do Zespołu tworzącego i rozwijającego mBank, gdzie kolejno pełnił funkcje Product Menager, Naczelnik Wydziału Rozwoju Biznesu, Z-ca Dyrektora Departamentu Produktów Detalicznych. Od 2011 roku związany z Grupą Banku Pocztowego S.A. jako Dyrektor Departamentu Rozwoju Biznesu, a następnie Dyrektor Zarządzający Pionu Rozwoju Biznesu i Sprzedaży. W latach 2012 – 2013 Członek Zarządu Centrum Operacyjnego Sp. z o.o. – Spółki Banku Pocztowego S.A.
W swojej pracy zawodowej, jako specjalista, a potem menadżer, skupiał się na wdrażaniu i rozwoju produktów oraz usług bankowych, a także procesów i aplikacji niezbędnych do ich funkcjonowania. Kierownik i uczestnik kilkudziesięciu projektów rozwojowych w Polsce i za granicą. Menadżer łączący świat biznesu i IT, poszukujący synergii oraz rozwiązań dających najlepsze efekty biznesowe. Miłośnik nowych technologii oraz usprawniania funkcjonowania organizacji poprzez podnoszenie efektywności realizowanych w niej procesów.

 

Organizator

Patroni medialni


Patroni honorowi


Copyright IT Future Awards 2014